Εκδόσεις Δίπτυχο, 2004 143 σελ. Περιέχει μουσικό CD ISBN 960-90551-9-2, ISBN2 9609055192

Κατά τις τελευταίες δεκαετίες η ιδέα της διαθεματικότητας έχει επηρεάσει τις μεθοδολογικές αντιλήψεις για τη διδασκαλία σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης. Η διαθεματική προσέγγιση δεν δίνει έμφαση στις διαφορές των μαθημάτων, αλλά αντίθετα στα συνδετικά τους στοιχεία. Προσπαθεί να αναιρέσει τον παραδοσιακό κατακερματισμό της γνώσης και να αναδείξει στα παιδιά τα κοινά σημεία μεταξύ των επιστημονικών κλάδων και τις συνέπειες και προεκτάσεις του κάθε κλάδου στους υπόλοιπους. Προσπαθεί να βοηθήσει τους μαθητές να ανακαλύψουν από νωρίς ότι οι επιστήμες δεν διαχωρίζονται, αλλά επικοινωνούν και αλληλοεπηρεάζονται. Αυτό όμως που θα πρέπει να τονίσουμε και θα πρέπει ουσιαστικά να μας προβληματίσει είναι ότι η διαθεματική προσέγγιση δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να αναιρεί την αυταξία της μουσικής αγωγής. Η μουσική θα πρέπει να έχει τη δική της θέση στο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών με σαφείς σκοπούς και στόχους και όχι να χρησιμοποιείται μόνο ως μέσο για την ενίσχυση άλλων γνωστικών περιοχών. Η μουσική σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να μετατραπεί σε ένα υπηρέτη των άλλων μαθημάτων. Από την άλλη μεριά δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το ρόλο της μουσικής στη γενικότερη ανάπτυξη του παιδιού και τη σχέση της με τα άλλα γνωστικά αντικείμενα. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)